Bij JAM! weten we hoe je verzuim omlaag brengt. Onze 2% verzuim spreekt voor zich – ver onder het horeca-gemiddelde van 3.5%
JAM!Helpt is onze preventieve aanpak die jouw team ondersteunt nog vóórdat er problemen ontstaan. We helpen jouw personeel zich op hun best te voelen en zo het verschil te maken in jouw horecazaak – omdat zij het hart vormen van jouw onderneming.
Met ruim 10 jaar ervaring in het begeleiden van medewerkers tijdens verzuimtrajecten en onze diverse samenwerkingen met hulporganisaties, bieden wij een breed scala aan ondersteuning en snelle hulp. Dankzij deze ervaring en onze partnerschappen kunnen wij vroegtijdig signaleren wanneer er een risico op verzuim bestaat, zodat dit kan worden voorkomen. Hierdoor hoeft geen enkele medewerker lang zonder hulp te zitten en geen enkele werkgever lang zonder personeel.
Mentale problemen, ongemotiveerde medewerkers, onveiligheid op de werkvloer of ontevredenheid in de huidige functie. JAM!Helpt biedt oplossingen en sterker nog: voorkomt deze uitdagingen. Door vroegtijdig in te grijpen, bevorderen we gezond, gelukkig en positief personeel, waardoor het ziekteverzuim met bijna 50% vermindert.
JAM!Helpt biedt veel oplossingen om personeel weer goed in hun vel te laten zitten. Bijvoorbeeld middels allerlei coachingstrajecten. Medewerkers die merken dat ze hun werk minder graag doen kunnen een loopbaancoach traject ingaan en erachter komen of ze een andere functie in jouw bedrijf kunnen bekleden. Medewerkers die tegen persoonlijke problemen aanlopen, kunnen een persoonlijke coach of een vertrouwenspersoon benaderen. We krijgen ongemotiveerd personeel weer enthousiast over hun werk en begeleiden hen in hun persoonlijke ontwikkeling.
JAM!Helpt heeft een groot scala aan in-house specialisten: bedrijfsartsen, casemanagers, coaches, conflictbemiddelaars, verslavingsspecialisten, juridische hulp, ergo- en fysiotherapeuten en een vertrouwenspersoon.
JAM!Helpt heeft samenwerkingen met veel externe hulpkanalen die onze medewerker direct kunnen helpen. Denk aan hulpkanalen zoals Humanitas, Trimbos instituut, InRetail, Be-Responsible en meer.
Je vaste HR-team, altijd dichtbij
Twee HR-specialisten staan voor je klaar, voor alles: van juridische kwesties tot personeelsvragen. Jouw zorgen, onze expertise.
Wij dragen de risico’s, jij de rust
Van ziekteverzuim tot arbozaken, wij nemen alle risico’s en verplichtingen over. Jij onderneemt zorgeloos, wij regelen de rest.
Meer besparen, minder gedoe
Van verzuim tot belastingvoordelen: wij regelen alles. Bespaar op boekhoudkosten en krijg tijd en ruimte om te focussen op je zaak.
Betaal minder voor payrolling zonder in te leveren op service of zekerheid.
Unieke ondersteuning om je team te versterken en verzuim te verlagen.
We kennen de horeca door en door, met diensten op maat voor jouw zaak.
Jouw eigen HR-specialisten die je bedrijf kennen.
Je medewerkers krijgen altijd op tijd en correct uitbetaald.
Wij zorgen dat je geen enkel subsidievoordeel misloopt.
Actieve aanpak voor verzuimreductie, specifiek voor de horeca.
Duidelijke kosten zonder verborgen verrassingen, aangepast aan jouw wensen.
Bij JAM! hebben ze gewoon alle kennis in huis. En in plaats van alles constant zelf te moeten uitzoeken, is JAM! daarin mijn partner geworden die dat gewoon voor mij doet.
mede-eigenaar
We zochten een partner die ons kon ondersteunen op HR gebied, en ons het gevoel gaf dat we het samen deden. JAM! biedt deze ondersteuning, en daar zijn we super tevreden over.
Eigenaar-directeur van De Veranda
Onze overstap van een andere payroller naar JAM! voelt erg goed. Het heeft ons heel veel loonkosten gescheeld, en we werken leuk samen.
Personeelszaken en administratie
De samenwerking met JAM! haalt onze personeelskosten naar beneden, omdat we sneller schakelen en ons meer focussen op de dingen waar we goed in zijn.
Mede-eigenaar
JAM! heeft een goed concurrerend tarief, waardoor wij met JAM! in zee zijn gegaan. Ik heb nu een veel professioneler personeelsbeleid, wat ons werk efficiënter maakt.
CFO Horeca Groep Leiden en The Harbour Clubs
Wij zijn gegroeid en hoeven ons bij JAM! niet zorgen te maken om de achterkant van ons personeelsbestand. Ik had mijn werk niet kunnen doen zonder hen.
mede-eigenaar
10 jaar ervaring
Overweeg jij de overstap naar JAM!? Jij kan zorgeloos achteroverleunen terwijl wij de overstap van A tot Z van je overnemen. Bij ons krijg je een vast, persoonlijk HR team dat alles op zich neemt en persoonlijk langskomt om vragen van jou en je medewerkers te beantwoorden of twijfels weg te halen. Groot of klein personeelsbestand, maakt niet uit. We hebben het al voor zo’n 365 andere bedrijven gedaan: het is een fluitje van een cent.
Week 1
Week 2
Week 3 en 4
Na een maand
Volledig gratis adviesgesprek
Schrijf je in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak in te plannen.
"*" geeft vereiste velden aan
Hospitality zit in ons bloed en de horeca in ons hart. Wij ontzorgen onze klant zodat zij voor hun mensen en gasten kunnen zorgen. Onze service is altijd maatwerk en we zijn flexibel waar mogelijk. We kennen alle regels, maar - nog belangrijker - we snappen hoe we ze VOOR jou kunnen laten werken. Wij nemen onze klanten met veel plezier alle HR-vraagstukken uit handen zodat zij weer kunnen doen waar ze plezier uit halen.
Rokin 54
1012 KV Amsterdam