Wij ontzorgen jou, jij ontzorgt je gasten

HR en payroll? Wij regelen het!

Wij snappen jouw wereld, want we zitten er zelf middenin. Laat ons alle HR- en payroll taken overnemen, zodat jij de sfeer en beleving kunt creëren die jouw gasten verdienen.

Ondernemen zonder zorgen

Wij snappen jouw worstelingen in de horeca. Samen tillen we je business naar een hoger niveau, zodat je de volgende pijnpunten niet meer ervaart.

pijnpunt

"Het papierwerk slokt me op"

Als horecaondernemer ben je waarschijnlijk begonnen omdat je passie hebt voor mensen, koken en het neerzetten van een geweldige sfeer. Maar eerlijk? Al dat papierwerk… Het stapelt zich op. Van loonstroken tot contracten, je zit vaak tot laat nog te ploeteren achter je laptop. Administratie is een tijdvreter en elke fout kan grote gevolgen hebben. Dat voelt als een constante druk op je schouders.

Bel of mail ons:

pijnpunt

"Mijn personeelskosten zijn te hoog voor mijn omzet"

In de horeca zijn personeelskosten vaak de grootste kostenpost. Horecaondernemers zien vaak dat hun personeelskosten te hoog zijn ten opzichte van hun omzet. Veel horecaondernemers worstelen met de balans tussen loonkosten en winstgevendheid. Dit kan de druk opvoeren en maakt het moeilijk om de zaak financieel gezond te houden.

Bel of mail ons:

pijnpunt

"Als iemand ziek is, draait mijn hele planning in de soep"​

Ziekteverzuim is een groot probleem in de horeca, met vervelende consequenties. Want één ziekmelding en je hebt meteen een gat in je rooster. Dat betekent óf dat jij zelf weer mee moet draaien, óf dat je een noodoplossing moet vinden. En ondertussen loopt de rekening voor het ziekteverzuim gewoon door. Het zorgt voor chaos, onrust en extra kosten. Elke keer weer.

Bel of mail ons:

pijnpunt

"Elke keer weer die onverwachte kosten"

Net als je denkt dat je je financiën op orde hebt, krijg je weer iets onverwachts op je bord: een transitievergoeding, een fout in de salarisadministratie, of een zieke medewerker die uitvalt. Dit soort onverwachte kosten kunnen een flinke hap uit je budget nemen. Het voelt alsof je continu aan het jongleren bent om alle ballen in de lucht te houden.

Bel of mail ons:

pijnpunt

"Ik moet altijd alles zelf oplossen"

De horeca is nu eenmaal hectisch, dat weet je, maar soms voelt het alsof je er helemaal alleen voor staat. Of het nu gaat om een HR-kwestie, personeelstekort of juridische problemen: de last komt altijd op jouw schouders terecht. Je wilt snel antwoorden, directe actie, maar vaak heb je het gevoel dat je maar wat aan het improviseren bent, zonder echte steun.

Bel of mail ons:

We snappen dat het niet alleen gaat om het oplossen van problemen, maar juist om het creëren van een situatie waarin jij je kunt focussen op dat waar je het beste in bent: jouw gasten een onvergetelijke ervaringen bieden.

Van zorg naar zekerheid

Efficiënt en zorgeloos ondernemen met onze oplossingen! Dit is hoe wij het aanpakken:

Je vaste HR-team, altijd dichtbij

Twee HR-specialisten staan voor je klaar, voor alles: van juridische kwesties tot personeelsvragen. Jouw zorgen, onze expertise.

Wij dragen de risico’s, jij de rust

Van ziekteverzuim tot arbozaken, wij nemen alle risico’s en verplichtingen over. Jij onderneemt zorgeloos, wij regelen de rest.

Meer besparen, minder gedoe

Van verzuim tot belastingvoordelen: wij regelen alles. Bespaar op boekhoudkosten en krijg tijd en ruimte om te focussen op je zaak.

Waarom kiezen voor JAM!?

Betaal minder voor payrolling zonder in te leveren op service of zekerheid.

Unieke ondersteuning om je team te versterken en verzuim te verlagen.

Je kan samen met JAMai al je personeelszaken regelen.

Jouw eigen HR-specialisten die je bedrijf kennen.

Je medewerkers krijgen altijd op tijd en correct uitbetaald.

Wij zorgen dat je geen enkel subsidievoordeel misloopt.

We kennen de horeca door en door, met diensten op maat voor jouw zaak.

Duidelijke kosten zonder verborgen verrassingen, aangepast aan jouw wensen.

Ruim 10 jaar ervaring

JAM! heeft al ruim 10 jaar ervaring met het ondersteunen en adviseren van horecazaken; van kleine friettentjes tot aan sterrenrestaurants. We kunnen ook jou passend advies geven over jouw zaak en personeel!

Wat onze klanten zeggen

Met JAM!Helpt gaan we nog een stap verder

Dit maakt ons uniek

Met JAM!Helpt sta je er niet alleen voor. Wij zorgen voor een preventief beleid dat gericht is op het voorkomen van verzuim, het ondersteunen van jouw medewerkers en het verlagen van de kosten.

Onze casemanagers en vaste bedrijfsartsen begeleiden jouw medewerkers bij ziekte en zorgen voor een vlotte terugkeer. Dit alles leidt tot minder uitval en meer aandacht voor je zaak. We snappen de druk die je als horeca ondernemer ervaart en zijn er voor je om die te verlichten, zodat jij je passie kunt volgen.

Volledig gratis!

Fluitend overstappen

10 jaar ervaring

Overweeg jij de overstap naar JAM!? Jij kan zorgeloos achteroverleunen terwijl wij de overstap van A tot Z van je overnemen. Bij ons krijg je een vast, persoonlijk HR team dat alles op zich neemt en persoonlijk langskomt om vragen van jou en je medewerkers te beantwoorden of twijfels weg te halen. Groot of klein personeelsbestand, maakt niet uit. We hebben het al voor zo’n 350 andere bedrijven gedaan: het is een fluitje van een cent.

Vlot en moeiteloos regelen wij:

Week 1

Week 2

Week 3 en 4

Na een maand

Overstap kan beginnen! 🎉

Overtuigd? Meld je nu aan!

Volledig gratis

Schrijf je in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak in te plannen.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Over JAM! Horeca

Hospitality zit in ons bloed en de horeca in ons hart. Wij ontzorgen onze klant zodat zij voor hun mensen en gasten kunnen zorgen. Onze service is altijd maatwerk en we zijn flexibel waar mogelijk. We kennen alle regels, maar - nog belangrijker - we snappen hoe we ze VOOR jou kunnen laten werken. Wij nemen onze klanten met veel plezier alle HR-vraagstukken uit handen zodat zij weer kunnen doen waar ze plezier uit halen.

JAM! B.V.

Rokin 54
1012 KV Amsterdam