5 handige tips voor horecaondernemers

Als horecaondernemer ben je voortdurend op zoek naar manieren om de efficiëntie te verbeteren en kosten te beheersen. Er zijn verschillende mogelijkheden om je personeelslasten effectief te verlagen. Bij JAM!, jouw partner in payroll en HR diensten voor de horeca, streven we ernaar om ondernemers te ondersteunen met op maat gemaakte oplossingen. Hier zijn enkele waardevolle tips die je kunt implementeren om jouw bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen.

1. Optimaliseer alle premievoordelen

Financiële optimalisatie is key. Alleen weten ondernemers vaak niet wat ze kunnen optimaliseren en hoe, omdat ze deze kennis niet in huis hebben.
JAM! heeft al deze kennis in huis. Wij optimaliseren alle premies voor je, zodat jij onder aan de streep meer geld overhoudt. Profiteer van onze aantrekkelijke premievoordelen, inclusief een lage WW-premie met risicodekking. Hiermee bespaar je niet alleen kosten maar zorg je ook voor een financieel stabiele basis.

2. Werk samen met een Arbodienst die ook aan het ondernemersbelang denkt

Een vlotte terugkeer na ziekte is cruciaal voor jouw onderneming.
JAM! heeft een eigen in-house Arbodienst die denkt in mogelijkheden, en proactief meedenkt met de ondernemer. We bieden niet alleen ondersteuning bij re-integratie, maar zorgen ook voor minder verzuim. Het verzuimpercentage van JAM!-klanten is met 1.87% een stuk lager dan het landelijke gemiddelde. Meer weten over de Arbodienst van JAM!? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.

Benieuwd naar de andere tips?

We hebben nog drie waardevolle tips voor je. Laat je gegevens achter om deze te ontvangen.

Doe de bespaarcheck

Door een samenwerking met ons aan te gaan bespaar je ook op je personeelskosten. Wil je weten hoeveel je kan besparen als je jouw personeelsbeleid overdraagt aan JAM!? Vul 6 simpele vragen in en ontdek jouw besparing!

JAM!: één omrekenfactor, alle diensten

In 2024 zijn er talloze kansen om als horecaondernemer kosten te verlagen. JAM! staat klaar met op maat gemaakte oplossingen voor jouw bedrijf. Samen streven we naar een succesvolle en kosteneffectieve toekomst voor jouw horecaonderneming.

5 redenen om JAM! te kiezen

personeelskosten verlagen

Meest uitgebreide payroll- en hr-dienstverlening met een hart voor de horeca

Bovendien streven we ernaar om samen met jou de beste werkgever in de horeca te zijn. Zo hebben we bijvoorbeeld de preventieve verzuimdienst JAM!Helpt, die het werknemersgeluk en -welzijn voorop stelt. Wil je een transparante offerte tegen het voordeligste all-in tarief?

Benieuwd naar de andere tips?

We hebben nog drie waardevolle tips voor je. Laat je gegevens achter om deze te ontvangen.

"*" geeft vereiste velden aan

  • Volledige naam**
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.