Hey horecaondernemer!
Wij nemen het over. We regelen het pensioen, verzekeringen, vakantiegeld, belastingen en sociale premies. Lekker overzichtelijk! Bovendien halen we zelfs de mogelijke subsidies terug en optimaliseren we alle premies waar je recht op hebt. Zo bespaar je zelfs geld door je payroll uit te besteden.
Bij JAM! krijg je vaste casemanagers en een inhouse arbodienst. Onze casemanagers zijn gespecialiseerd in verzuimbegeleiding en re-integratie. Wij brengen het ziekteverzuim gegarandeerd omlaag en bieden uitgevallen medewerkers snel de juiste handvatten waardoor ze terugkeren op de werkvloer.
Wij leiden jouw personeel op in onze eigen JAM! Academy. Van Sociale Hygiëne en Barista-trainingen tot een cursus Gastvrijheid. Zo transformeren we je medewerkers weer om naar de zeldzame horecatijger. Zodat jij de beste gastbeleving en service in jouw zaak hebt.
Minder verzuim betekent meer productieve uren, en dus meer omzet! Ons programma JAM!Helpt zorgt ervoor dat jouw medewerkers langer, vaker én gemotiveerder voor je werken. Jij en je personeel krijgen beschikking over verzuimanalyses, bedrijfsartsen, budgetcoaches, vertrouwenspersonen, frequent verzuimgesprekken en meer.
Omdat jij het allerbeste horecateam op de vloer wil hebben, maar de tijd en kennis voor een goed HR-beleid mist. Met onze 10 jaar ervaring bij ruim 350 horecazaken zorgen wij dat ook jouw HR-beleid en alle bijbehorende keuzes naar het hoogste niveau stijgen. Complete ontzorging waarbij je vaste en persoonlijke JAM!-contactpersonen krijgt.
Zodat jij je niet meer bezig hoeft te houden met wissewasjes en je volledig kan concentreren op ondernemen. Bovendien krijgt je zaak via JAM! toegang tot de allernieuwste technologische snufjes en horeca-innovaties. Denk aan een AI- HR assistent en snelle urenregistratie software. Kunnen we aan je uitleggen als je contact opneemt.
Wij regelen:
Dat je contracten, loonbetaling, loonstroken, pensioen- en loonaangiftes helemaal in orde zijn.
Dat jouw personeelskosten met minstens 2% zullen dalen.
Dat je medewerkers niet vier, maar slechts twee dagen ziek zijn.
Dat jij continu up-to-date bent met ingewikkelde regelingen zoals de WAB en NOW.
“De samenwerking met JAM! is perfect, omdat ze meedenken, flexibel zijn en ons veel stress uit handen nemen.”
Eigenaar, Ron Gastrobar
"Wij zijn gegroeid en hoeven ons bij JAM! niet zorgen te maken om de achterkant van ons personeelsbestand. Ik had mijn werk niet kunnen doen zonder hen."
Mede-eigenaar, Brouwerij Troost
"De samenwerking met JAM! haalt onze personeelskosten naar beneden, omdat we sneller schakelen en ons meer focussen op de dingen waar we goed in zijn."
Mede-eigenaar, Renato's
"Onze overstap van een andere payroller naar JAM! voelt erg goed. Het heeft ons heel veel loonkosten gescheeld, en we werken leuk samen."
Personeelszaken en administratie, UMH Group
Overweeg jij de overstap naar JAM!? Jij kan zorgeloos achteroverleunen terwijl wij de overstap van A tot Z van je overnemen. Bij ons krijg je een vast, persoonlijk HR team dat alles op zich neemt en persoonlijk langskomt om vragen van jou en je medewerkers te beantwoorden of twijfels weg te halen. Groot of klein personeelsbestand, maakt niet uit. We hebben het al voor zo’n 350 andere bedrijven gedaan: het is een fluitje van een cent. 😉
"*" geeft vereiste velden aan
Algemeen contact
Interesse in onze diensten?