Recruitment en detachering voor de horeca

Wat is de recruitment en detachering service van JAM!?

Met onze recruitment en detachering service zorgen we voor de werving en contracten van je vaste personeel en flexibele krachten. Jij behoudt flexibiliteit en beslist wie er bij je komt werken.
We regelen:
Voor een fractie van de prijs die het je kost als je zelf alles regelt. JAM! hanteert het scherpste payroll tarief all-in, zonder extra fee dus.

Het nijpende tekort aan horecapersoneel zorgt ervoor dat werving en selectie veel moeite kost

JAM! ontzorgt je van al je administratieve recruitment-taken. Met onze gedegen sollicitantenselectie scheiden wij voor jou het kaf van het koren. Je behoudt zelf de controle.
Recruitment horeca

De voordelen van JAM!

Poule aan horecakandidaten

Omdat JAM! puur gericht is op de horeca, hebben we al een mooie poule aan potentiële medewerkers voor je klaarstaan.

Flexibeler en goedkoper dan recruitmentbureaus

Van tijdelijk tot vast personeel, JAM! regelt alle contractuele zaken en werving. We zijn sneller, efficiënter en daarom goedkoper dan recruitmentbureaus.

Foto en video service om vacatures levendig te maken

Sfeerimpressies zijn belangrijk voor je merkimago voor toekomstig personeel. Van foto’s van je sommelier tot aan video’s van de chefkok die een spectaculair gerecht voorbereidt; wij laten je zaak online tot leven komen.

Scherpe prijs met vaste omrekenfactor

JAM! hanteert een vaste omrekenfactor per gewerkt uur, zodat je nooit wordt geconfronteerd met een naheffing. Dat geldt ook bij (langdurige) ziekte, vakantiedagen, vakantiegeld en dergelijke. Onze factor is all-in.

Ron Blaauw

‘De samenwerking met JAM! is perfect, omdat ze meedenken, flexibel zijn en ons veel stress uit handen nemen.’

Brouwerij Troost

‘Wij zijn gegroeid en hoeven ons bij JAM! niet zorgen te maken om de achterkant van ons personeelsbestand. Ik had mijn werk niet kunnen doen zonder hen.’

AIR Amsterdam

‘Wij hebben een groot personeelsbestand. Voor uitbetalingen zouden wij een fulltime medewerker op kantoor moeten hebben. En dat besteden wij liever uit.’