Hey horecaondernemer!

Payroll uitbesteden?

Besteed je loonadministratie en werkgeversrisico uit

Richt je volledig op je zaak en de binding met je personeel, zonder om te kijken naar papierwerk, verzuim en juridische kwesties

Bespaar tijd en geld met JAM!’s efficiënte aanpak en scherpe tarieven

De voordelen van payroll uitbesteden

Geen losse kostenposten meer

Je krijgt van ons gewoon een factuur met daarin al jouw loonkosten. Daardoor krijg je niet meer te maken met losse kosten voor pensioen, verzekering, vakantiegeld, belastingen of sociale premies. Lekker overzichtelijk!

Geen risico's en gedoe meer

Want die nemen wij van je over. Bovendien halen we alle mogelijke subsidies terug en optimaliseren we alle premies. Zo bespaar je geld door je loonadministratie uit te besteden. Hoe lekker is dat!

Persoonlijke sparringspartner voor al je personeelskwesties

En dan bedoelen we ook echt alle kwesties. Denk aan verzuim, ziekte en ontslag. Jij en jouw medewerkers hebben vaste contactpersonen binnen JAM! die op ieder moment klaar staan om jouw vragen te beantwoorden. Scheelt enorm veel uitzoekwerk en geregel.

Ondersteuning bij wet- en regelgeving

Wij hebben alle kennis van cao's, arbeidsvoorwaarden en wet- en regelgeving. JAM! werkt voor 350 horecaondernemingen met ruim 8000 medewerkers. Want waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden als wij dat allang gedaan hebben?

Wat is de payroll horeca service van JAM!?

Succesvol ondernemen zonder alle papierwerk en kopzorgen van personeel. Met onze payroll service nemen wij de gehele salarisadministratie en het juridisch werkgeverschap van je over, inclusief risico’s en verantwoordelijkheden. Jij blijft wel zelf verantwoordelijk voor wat er op de werkvloer gebeurt. Bovendien heb je 24/7 inzicht in je personeelszaken via onze handige app MyJAM!.

Scherpe prijs met vaste omrekenfactor

JAM! hanteert een vaste omrekenfactor per gewerkt uur, zodat je nooit wordt geconfronteerd met een naheffing. Dat geldt ook bij (langdurige) ziekte, vakantiedagen, vakantiegeld en dergelijke. Onze factor is all-in.

Personeels- en salarisadministratie

Denk aan contracten, loonbetaling, loonstroken, pensioen- en loonaangiftes. Geen papierwerk meer dus!

Complexe regelingen

Complexe regelingen zoals WAB en NOW. Eh Juist! Pakken we voor je op!

Juridische zaken

Alle juridische zaken en kosten wat betreft je personeel, zoals verzuim, ontslag en ziekte. Geen gedoe meer.

Re-integratie

Re-integratie van zieke medewerkers. Check!

Doe de bespaarcheck

Vul 6 simpele vragen in en ontdek jouw besparing!

Wat onze klanten zeggen

“De samenwerking met JAM! is perfect, omdat ze meedenken, flexibel zijn en ons veel stress uit handen nemen.”

Ron Blaauw

Eigenaar, Ron Gastrobar

"Wij zijn gegroeid en hoeven ons bij JAM! niet zorgen te maken om de achterkant van ons personeelsbestand. Ik had mijn werk niet kunnen doen zonder hen."

Geoffrey Weideman

Mede-eigenaar, Brouwerij Troost

"De samenwerking met JAM! haalt onze personeelskosten naar beneden, omdat we sneller schakelen en ons meer focussen op de dingen waar we goed in zijn."

Kim Lakho

Mede-eigenaar, Renato's

"Onze overstap van een andere payroller naar JAM! voelt erg goed. Het heeft ons heel veel loonkosten gescheeld, en we werken leuk samen."

Ilja Raake

Personeelszaken en administratie, UMH Group

JAM! Horeca

Dit zijn wij.

Hospitality zit in ons bloed en de horeca in ons hart. Wij ontzorgen onze klant zodat zij voor hun mensen en gasten kunnen zorgen. Onze service is altijd maatwerk en we zijn flexibel waar mogelijk. We kennen alle regels, maar – nog belangrijker – we snappen hoe we ze VOOR jou kunnen laten werken. Wij nemen onze klanten met veel plezier alle HR-vraagstukken uit handen zodat zij weer kunnen doen waar ze plezier uit halen.

Meer weten over payroll uitbesteden?

Ontvang jouw persoonlijke aanbod binnen 24 uur per mail!

"*" geeft vereiste velden aan

  • Volledige naam**
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • logo SNA