Yes, de overige drie tips om kosten te besparen!

Beste horecaondernemer,

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. We geven je nu maar al te graag onze overige drie tips om kosten te besparen:

1. Verlaag jouw verzuimkosten

Ziekteverzuim kan je horecabedrijf flink raken. Daarom moet je goed kijken waar jouw arbeidsrisico’s op uitval liggen. Focussen op preventie is hierbij cruciaal: signaleer het en reageer direct. Werk samen met JAM! en onze casemanagers om proactief stappen te zetten en zo jouw verzuimkosten preventief aan te pakken. Wij zetten o.a. in op frequent verzuimgesprekken, bemiddelen in arbeidsconflicten en bieden hulp bij privéproblemen (bijvoorbeeld financieel). Daarmee voorkomen we verzuim voordat het plaatsvindt. We verminderen niet alleen je verzuim en bijbehorende verzuimkosten, maar zorgen ook voor een snelle terugkeer van je personeel op de werkvloer. Benieuwd geworden naar onze methodes? Onze casemanagers vertellen je er graag alles over, neem hier contact met ons op.

2. Geschoold personeel zorgt voor meer efficiëntie en hogere omzet

Investeer in de kennis en groei van je belangrijkste kapitaal: jouw personeel. JAM! biedt een gestructureerd opleidingsprogramma om jouw personeel efficiënter te maken. Door onze JAM! Academy-trainingsprogramma’s delen we kennis en ervaring met zowel nieuwkomers als ervaren horecamedewerkers. Dit draagt bij aan een positieve bedrijfscultuur en stimuleert persoonlijke groei. Deze investering resulteert niet alleen in kostenbesparingen maar ook in een hogere omzet, dankzij beter opgeleid personeel dat de klanttevredenheid verhoogt. Benieuwd geworden naar de inhoud van onze trainingsprogramma’s? Neem dan hier contact op, we vertellen je er graag alles over!

3. Werk samen met één partij

Het beheren van diverse diensten zoals Arbo, loonstroken, en contracten kan tijdrovend zijn. Werk met één partij samen: JAM! Horeca, gespecialiseerd in HR en payrolling, streeft continu naar organisatie-efficiëntie. Als je met ons samenwerkt, profiteer je niet alleen van alle kostenvoordelen maar maak je ook aanspraak op een Dyflexis-koppeling, voor geoptimaliseerde planning en efficiënter personeelsbeheer. Meer te weten komen over wat je allemaal krijgt door samen te werken met JAM!? Laat hier jouw email achter of bel ons en je krijgt direct een van onze experts aan de lijn!

We hopen dat je deze tips behulpzaam vindt. Benieuwd of we ook toegespitst advies kunnen geven over jouw zaak en personeel? JAM! heeft ruim 10 jaar ervaring met het ondersteunen en adviseren van allerlei horecazaken; van kleine friettentjes tot aan sterrenrestaurants. Kunnen we dus ook zeker voor jou doen! Je weet de contact button te vinden :).