JAM!Helpt is gratis voor klanten!

JAM!Helpt: een preventief verzuimbeleid

Diverse soorten hulp om jouw personeel in balans, gemotiveerd en aan het werk te houden

Van vertrouwenspersonen, coaching, conflictbemiddeling en financiële schuldhulp tot een alcohol- en drugsbeleid tot persoonlijke hulp op maat

Snel signaleren op mogelijk ziekteverzuim en de juiste hulpkanalen inschakelen

Wat is JAM!Helpt?

JAM!Helpt je personeel al voordat er problemen op de werkvloer komen. Het effectief voorkomen van verzuim voordat het optreedt, dat is preventief verzuim. Maar JAM!Helpt ook met ongemotiveerd personeel weer enthousiast krijgen over hun werk en met begeleiden in persoonlijke ontwikkeling. Bij ons staat personeelsgeluk en -welzijn voorop. Want wij geloven dat blije, gezonde en gemotiveerde werknemers zorgen voor horecasucces!

We regelen:

JAM!Helpt al je personeel het beste personeel te zijn. Zij zijn immers het essentiële onderdeel van jouw horecaonderneming.

Ziekteverzuim leidt tot veel kopzorgen en bemoeilijkt je relatie met personeel.

De voordelen van JAM!

Je ziekteverzuim verlaagt aanzienlijk (wel 50%!)

Mentale problemen, ongemotiveerde medewerkers, onveiligheid op de werkvloer of ontevredenheid in de huidige functie: JAM!Helpt biedt oplossingen en voorkomt deze uitdagingen. Door vroegtijdig in te grijpen, bevorderen we gezond, gelukkig en positief personeel, waardoor het ziekteverzuim met wel 50% vermindert. Dit leidt tot een aangename en gezonde werkomgeving, verhoogde productiviteit en tevreden medewerkers. JAM!Helpt zorgt ervoor dat jouw personeel het beste personeel is!

Medewerkers gaan snel het juiste traject of preventieve beleid in

Met ruim 10 jaar ervaring in het begeleiden van medewerkers tijdens verzuimtrajecten en onze diverse samenwerkingen met hulporganisaties, bieden wij een breed scala aan ondersteuning en snelle hulp. Dankzij deze ervaring en onze partnerschappen kunnen wij vroegtijdig signaleren wanneer er een risico op verzuim bestaat, zodat dit kan worden voorkomen. Hierdoor hoeft geen enkele medewerker lang zonder hulp te zitten en geen enkele werkgever lang zonder personeel.

Je hoeft het welzijn van je medewerkers niet meer helemaal zelf te dragen

JAM!Helpt is er voor zowel het welzijn van de medewerkers als van de ondernemer. Door zorg te dragen voor het welzijn van de werknemers nemen wij zorg weg wat resulteert in een gelukkige horecaondernemer. Door een positieve en ondersteunende werkomgeving te creëren, zorgt JAM!Helpt ervoor dat werknemers graag voor je werken. We vinden de perfecte balans, zodat alle partijen profiteren.

Scherpe prijs met vaste omrekenfactor

JAM! hanteert een vaste omrekenfactor per gewerkt uur, zodat je nooit wordt geconfronteerd met een naheffing. Dat geldt ook bij (langdurige) ziekte, vakantiedagen, vakantiegeld en dergelijke. Onze factor is all-in.

Ron Blaauw

‘De samenwerking met JAM! is perfect, omdat ze meedenken, flexibel zijn en ons veel stress uit handen nemen.’

Brouwerij Troost

‘Wij zijn gegroeid en hoeven ons bij JAM! niet zorgen te maken om de achterkant van ons personeelsbestand. Ik had mijn werk niet kunnen doen zonder hen.’

AIR Amsterdam

‘Wij hebben een groot personeelsbestand. Voor uitbetalingen zouden wij een fulltime medewerker op kantoor moeten hebben. En dat besteden wij liever uit.’