Payroll horeca

Besteed je loonadministratie en werkgeversrisico uit

Richt je volledig op je zaak en de binding met je personeel, zonder om te kijken naar papierwerk, verzuim en juridische kwesties

Bespaar tijd en geld met JAM!’s efficiënte aanpak en scherpe tarieven

Wat is de payroll horeca service van JAM!?

Succesvol ondernemen zonder alle papierwerk en kopzorgen van personeel. Met onze payroll service nemen wij de gehele salarisadministratie en het juridisch werkgeverschap van je over, inclusief risico’s en verantwoordelijkheden. Jij blijft wel zelf verantwoordelijk voor wat er op de werkvloer gebeurt. Bovendien heb je 24/7 inzicht in je personeelszaken via onze handige app MyJAM!.
JAM! is jouw externe afdeling personeelszaken. We regelen:
Voor een fractie van de prijs die het je kost als je zelf alles regelt. JAM! hanteert het scherpste payroll tarief all-in, zonder extra fee dus.
Ontdek hoeveel JAM! je jaarlijks bespaart. Doe de bespaarcheck en check jouw besparing. Je vergelijkt de personeelskosten die je kwijt bent als je zelf alles regelt of als je al met een payroller samenwerkt. Vul 6 simpele vragen in en ontvang de uitkomst direct op jouw e-mailadres.
Liever een vrijblijvende offerte op maat zodat je precies weet wat het je oplevert? Ook prima, ontvang het direct in je mailbox.
JAM! horeca payroll specialist

Een boekhouder administreert jouw wensen, maar kijkt niet vooruit

JAM! ontzorgt je van al je administratieve en juridische verplichtingen, zodat jij je handen vrij hebt om je volledig op je horecazaak en de binding met je personeel te focussen. Via de MyJAM! app blijf jij wel overal en altijd op de hoogte van jouw personeelszaken.
JAM! horeca payroll specialist

De voordelen van JAM!

Geen losse kostenposten meer

Je ontvangt van ons één factuur met daarin al jouw loonkosten. Daardoor krijg je niet meer te maken met losse kosten voor pensioen, verzekering, vakantiegeld of belastingen.

Geen risico's en gedoe

We nemen al je wettelijke verplichten van je over. Bovendien halen we alle mogelijke subsidies terug en optimaliseren we alle premies. Zo bespaar je geld.

Persoonlijke sparringspartner voor al je personeelskwesties

We lossen situaties met personeel direct voor je op, zoals verzuim, ziekte en ontslag. Jij en je personeel hebben vaste contactpersonen binnen JAM! die op ieder moment klaar staan om jouw vragen te beantwoorden. Dit scheelt je enorm veel uitzoekwerk en gedoe.

Ondersteuning bij wet- en regelgeving

Alle kennis van cao’s, arbeidsvoorwaarden en wet- en regelgeving.  JAM! werkt voor 350 horecaondernemingen met ruim 8000 medewerkers. Bekijk hier wat zij vinden van de samenwerking

Scherpe prijs met vaste omrekenfactor

JAM! hanteert een vaste omrekenfactor per gewerkt uur, zodat je nooit wordt geconfronteerd met een naheffing. Dat geldt ook bij (langdurige) ziekte, vakantiedagen, vakantiegeld en dergelijke. Onze factor is all-in.

Meest gekozen

Compleet: Omrekenfactor 1.59

Meest voordelig! JAM! regelt al je payroll en HR voor een vast all-in tarief.
Factor kan omlaag door jouw eigen keuze

Hoe worden de tarieven berekend?

JAM! hanteert een vaste omrekenfactor per gewerkt uur, zodat je nooit wordt geconfronteerd met een naheffing. Dat geldt ook bij (langdurige) ziekte, vakantiedagen, vakantiegeld en dergelijke

Hoe werkt de omrekenfactor?

Het tarief dat jij als ondernemer betaalt, baseren we op de omrekenfactor. Deze omrekenfactor bestaat onder andere uit de volgende componenten:
We berekenen jouw tarief door het bruto uurloon van je medewerkers te vermenigvuldigen met de omrekenfactor. Doordat JAM! horecazaken volledig ontzorgt, bespaar je aanzienlijk meer dan wanneer je zelf al je verzekeringen, HR en administratie zou regelen of uitbesteden aan verschillende partijen.

Ron Blaauw

‘De samenwerking met JAM! is perfect, omdat ze meedenken, flexibel zijn en ons veel stress uit handen nemen.’

Brouwerij Troost

‘Wij zijn gegroeid en hoeven ons bij JAM! niet zorgen te maken om de achterkant van ons personeelsbestand. Ik had mijn werk niet kunnen doen zonder hen.’

AIR Amsterdam

‘Wij hebben een groot personeelsbestand. Voor uitbetalingen zouden wij een fulltime medewerker op kantoor moeten hebben. En dat besteden wij liever uit.’